2012-09-23

Хүүхэдтэйгээ хамт дуулж сураарай


Ээж аавуудаа хүүхэдтэйгээ хамт дуулж сураарай.
1-3 настай хүүхдүүдэд зориулав.

Аяыг П.Жүрмэд, үгийг О.Сэрээнэн

А ГОЁО ГОЁО

Чигчийн чинээ биш ээ
Чихээ өөрөө угаа яа
тийм ээ хөө ай
Гоёо гоёо гоёо

Хуруун чинээ биш ээ
Хувцсаа өөрөө угаая
тийм ээ хө ай
Гоёо гоёо гоёо

Эрхийн чинээ биш ээ
Ээж аавдаа тусалъя
Тийм ээ хө ай
Гоёо гоёо гоёо.

Аяыг П.Жүрмэд, үгийг Г.Сэсмээ.

ХЭРЭМ

Соотойсон чихтэй
Сормуустан нүдтэй
Сагсайсан сүүлтэй
Саарал хан хэрэм

Самар цөмөхдөө
Сармагчин шиг
Дархинаас дүүлэхдээ
Далавчтай юм шиг.

                                  Ая, үгийг Ш.Эрдэнэбат

МӨНДӨӨ БИ

Аав намайг аавын хүү гэдэг
Ээж намайг ээж ийн хүү гэдэг
Аавын ч хүү
Ээжийн ч хүү
Мөндөө би
Өвөө намайг өвөөгийн хүү гэдэг
Эмээ намайг эмээгийн хүү гэдэг
Өвөөгийн ч хүү
Эмээгийн ч хүү
Мөндөө би
Ах намайг ахын дүү гэдэг
Эгч намайг эгчийн дүү гэдэг
Ахын ч дүү
Эгчийн ч дүү
Мөндөө би.

No comments: